Choki Dhaani - Reisverslag uit Bombay, India van cambreurinindia2015 - WaarBenJij.nu Choki Dhaani - Reisverslag uit Bombay, India van cambreurinindia2015 - WaarBenJij.nu

Choki Dhaani

Door: Floor van Gils

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2015 | India, Bombay

Op deze mooie dinsdagavond zijn we met z'n allen naar het themapark met de naam "Choki Dhaani" gegaan. Er was een hele hoop te doen. Er waren danseressen en muziek uit Rajasthan (staat in noord-oost India). Ze waren erg goed maar ze leken nogal verveeld. We hebben ook kameel gereden (wiebelt') en henna of Mehendi gekregen (kriebelt!) Sommigen hebben gekeken hoe iemand armbanden heeft gemaakt en vlechtjes met wol gekregen. En nog een heleboel meer!!
Om 9 uur moesten we verzamelen om te gaan eten. Er waren nog een aantal personen niet op de verzamelplaats en de tafels waren nog niet klaar dus we zaten pas rond half 10.
We kregen een groot aluminium bord met allemaal kleine hapjes en currys. Het was best spicy (pittig), zelfs voor de Indiërs. We zaten op onze knieën voor kleine vierkanten tafeltjes in een vierkant.
De meesten hebben niet zo veel gegeten, en een aantal gingen naar Tanya om pizza te gaan eten. Ik ben met mijn host naar haar huis gegaan en daar heb ik lekker eventjes met het thuisfront gefacetimed, terwijl ik me realiseerde dat we al op de helft van deze geweldige reis al over is!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Sept. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6242

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 September 2015 - 19 September 2015

India 2015

Landen bezocht: